Cos Pés na Terra

7 Dic

Este ano traballei (e moi agustiño) na produción e gravación da 2ª temporada do programa COS PÉS NA TERRA, unha entretida docuserie, de Filmax Galicia, na que presentamos a xente que fai do rural o seu xeito de vida e que comezará a emitir a Televisión de Galicia o día 30 de xaneiro.

Nunha furgoneta branca, Diego, Marcos, Fer e unha servidora percorrimos Galicia, de punta a punta, durante 4 meses. Coñecimos a xente marabillosa, entrañable e moi “galega”. 38 protagonistas con historias incribles, cheas de superación e ilusión. Agora, pasados os meses, xa non podo enumerar, un por un, a cada un deles pero recordo con cariño a historia de Nieves, unha gandeira de Viana do Bolo, que traballa con moita arte a madeira nos seus ratos libres. Ou a Roberto, o “fraile de Herbón”, que posúe unha paciencia infinita para cos demáis. A Chus, a “raíña de Antas de Ulla”, unha apaixoada dos seus cabalos. A Pato e a Anxo, de Granxa Garabullos, pola labor que fan cos nenos amosándolles todo o encanto do noso rural.

A Begoña e os seus fillos, por aprendernos o que é a bioconstrucción. A José Ramón, de Vida de Aldea, que co seu proxecto está a revitalizar a aldea dos seus pais. A Xurxo, da Reitoral de Chandrexa, e a Pura de Vedra, con que describimos o movemento WWOOFER. A Bakari, da Granxa O Rexo, con quen compartimos uns dos momentos máis emotivos do programa.

A todos os protagonistas de Cos pés na terra, moitas gracias por facernos o traballo tan sinxelo.

Oito dos 38 protagonistas da 2ª temporada de Cos pés na terra

Este año he trabajado (y muy agustito) en la producción y grabación de la 2ª temporada del programa COS PÉS NA TERRA, una entretenida docuserie, de Filmax Galicia, en la que se presenta a gente que ha hecho del rural su forma de vida y que se comenzará a emitirse en la Televisión de Galicia próximamente.

En una furgoneta blanca, Diego, Marcos, Fer y una servidora recorrimos Galicia, de punta a punta, durante 4 meses. Conocimos a gente maravillosa, entrañable y muy “gallega”. 38 protagonistas con historias increíbles, llenas de superación e ilusión. Ahora, pasados los meses, ya no puedo enumerar, uno por uno, a cada uno de ellos pero recuerdo con cariño la historia de Nieves, una ganadera de Viana do Bolo (Ourense), que trabaja con mucho arte la madera en sus ratos libres. O a Roberto, el “fraile de Herbón” (A Coruña), que posee una paciencia infinita para con los demás. A Chus, la “reina de Antas de Ulla” (Lugo), una apasionada de sus caballos. A Pato y a Anxo, de Granxa Garabullos (Lugo), por la labor que hacen con los niños, enseñándoles todo el encanto que tiene el rural gallego.

O equipo de Cos pés na terra

A Begoña y a sus hijos, por enseñarnos lo que es una bioconstrucción. A José Ramón, de Vida de Aldea (Lugo), que con su proyecto está revitalizando la aldea de sus padres. A Xurxo, da Reitoral de Chandrexa (Ourense), e a Pura de Vedra (A Coruña), con quienes describimos el movimiento WWOOFER. A Bakari, da Granxa O Rexo (Lugo), con quien compartimos uno de los momentos mis emotivos do programa.

A todos los protagonistas de COS PÉS NA TERRA, muchas gracias por hacer nuestro trabajo tan fácil.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: